Journey ve Herry de indirim

Tasarımlarını çok beğendiğim, severek giydiğim mağazalardan biri de Journey. Ürünleri çok kaliteli, takımları çok rahat. Metrocity AVM' yi gezerken tesadüfen keşfetmiştim bu markayı. Takım elbise almam gerekiyorsa bu mağazayı ziyaret ediyorum, kesimleri benim için uygun. Her takım herkese uymuyor ya, bana kesimleri en iyi uyan yer burası. Mağazanın bir kısmında her zaman indirimli ürünler oluyor, ve her zaman kendinize uygun bir şey bulmanız mümkün. Siz de fark etmişsinizdir, mağazalar sezonbaşında, malum kriz nedeniyle, indirime girdiler. Journey de 30 % indirim yapmış ürünlerinde, bir bakın derim, her yerde bulamayacağınız parçalar var burada. Resimde sağdaki kombinasyonu çok beğendim. Sadece ayakkabıyı uyumsuz buldum, ayakkabının en azından kemerle uymasında fayda vardı. Ceket muhteşem, ve pantolon da. Bu cepli modellerin tek sakıncası, baseniniz varsa kapaklar açılıyor ve basenlerinizi vurguluyor. Sol resimdeki gömlek ise bu yıl çok moda, minik bir fiyonk atıyorsunuz, bu modelin aynısını Herry' nin Kadıköy mağazasından aldım, benimki koyu mavi tülden bir kumaş, kumaşın altlarına doğru renkli desenler işlenmiş. Tül kumaşın dikimi zor olmasa farklı farklı dikip, kazaklarımın içine giyeceğim ama çok zor iplik tutuyor. Aşağıdaki resimde gömleğin aynı renkte farklı desende olanını görebilirsiniz. Herry de 250 ytl üzeri alışverişe 20% indirim yapıyor şu anda.

Eğer Journey' nin 2008 kış katoloğundaki kıyafetleri görmek isterseniz websayfasını ziyaret edebilirsiniz.

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template