Garize Tasarımları ve İndirim


Garize markasının tasarımlarını çok beğeniyorum, önceden sadece Rusya’ ya gönderiyorlardı ürünlerini, sonra İstanbul Bağdat Caddesi’nde bir mağaza açınca sevindim. Şık olmayı seven bayanlar için hem işe hem de davetlere uygun kıyafetleri var, çok spor bir model bulmak mümkün değil Garize' de. Gündüz şıklığı ve gece şıklığı için çok güzel tasarımları var.

Geçen gün mağazaya uğradım, tüm ürünlerde peşin alışverişe 50%, taksitli alışverişe 40% indirim yapıyorlar. Kendime bir palto aldım, saf yünden, değişik bir model. Maalesef Garize Tekstil sektöründen çekilmeye karar vermiş, o yüzden mağazadaki ürünlerde 50 % indirim yapmışlar, bir uğrayın derim.
Garize’ yi webde ararken tesadüfen Elif Baygın’ ı buldum, kendisi tasarımcı, hem de çok yetenekli ve zevkli bir tasarımcı olduğunu düşünüyorum. Garize’ nin bazı tasarımları kendisine ait. Web sayfasında tasarımlarının resmi var, ben buraya sadece bir tanesinin resmini koyuyorum. Web sayfasını ziyaret etmenizi tavsiye ederim

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template