Park Bravo - Gömlek


Genelde özellikle uzun modeller dışındaki gömleklerin kısalığından şikayetçiyim ben, üzerinize bıraksanız hoş durmuyor, pantolon/eteğin içine sokmanız gerekiyor, oturunca da illa ki arkaları çıkıyor dışarı. Park Bravo da gezerken tam istediğim gibi bir gömlek buldum, kumaşı da çok hoş, ince ama iç göstermiyor. Ütüsü kolay kolay bozulmuyor. Hakim yaka gömleğin 4 rengi var, kırık beyaz, resimde gördüğünüz pembe, siyah ve koyu yeşil. Ben beyaz olanından aldım, 69 dan 41 ytl ye inmişti, daha da iner muhtemelen. Bir de bu ceketi beğendim, normal fiyatı biraz yüksek, 299 ytl! Ama indirimde ne kadar olmuştur bakmak lazım. Tabii bir de üstümüzde nasıl duracağına. Park Bravo' ya gitmekten ve bu ceketi deneyim almaktan korkuyorum!:)

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template