Scholl Party Feet

Yüksek ayakkabılar sadece az sayıdaki bayanın ayağını ağrıtmıyordur diye düşünüyorum. Kabul ediyorum çok güzel, çok şık ve zarif duruyor bu topuklar ama ben de parmak kasılması yapıyor bir süre sonra, en acı veren tarafı ise ayağımın ön-alt kısmındaki ağrı oluyor. Bir arkadaşım bana bunun için Scholl un resimdeki ürününü tavsiye etti, aldım ve gerçekten çok rahat, hatta tango ayakkabılarımda bile kullanıyorum. Tek sorun ayakkabınız ayağına tam oluyorsa bunu koyunca biraz sıkabiliyor ilk başta ama genişleyebilecek türden bir ayakkabı ise sorun yok. Hep kullanmaya karar verirseniz o zaman ayakkabı alacağınız zaman bununla denemenizde fayda var. Bir de ayakkabının vuran herhangi bir yerine yapışan silikon parçacıkları olan koyabiliyorsunuz, sonra istediğiniz gibi de yerini değiştirebiliyorsunuz. O maalesef henüz Türkiye' de satılmıyor. Resimde gördüğünüz silikonun fiyatı 20 YTL nin altında, ayakkabıya yapışması gerekmediği için her ayakkabınızda kullanabiliyorsunuz ve yıkanabiliyorlar.

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template