Kurdalelar ve elbise


Bir süre önce çocuklar için özel tasarım elbiseler yapan bir bayan, dükkanını kapadı, Kanada' dan getirdiği renk renk makara makara kurdelaları ve şeritleri çok ucuza satışa çıkardı. Bir gün işime yarar diye bir sürü renk, bir sürü kalınlıkla kurdela aldım kendisinden. Bebek elbiseleri için kullanıldığına göre renklerin ne kadar güzel olabileceğini siz hayal edin.

Nasıl kullanabileceğime dair fikri ararken, internette aradığımı buldum. Bu fikir, elbise, renk kombinasyonu ve boyundaki duruşunu çok beğendim. Yaz gelmeden dökümlü tiril tiril bir kumaşla bu fikri hayata geçirmeyi planlıyorum. Sadece bu ruloları kendi içinde ve birbirine nasıl tutturabileceğime dair pratik bir fikre ihtiyacım var?

2 Yorum:

Laçin Tenel dedi ki...

Ruloları kendi içinde yapıştırabilirsin de kumaşa sonra nasıl birleştirirsin onu bilemedim. Aslında onu da yapıştırırsın, BISON diye bir tekstil yapıştırıcısı var ben bauhaus'tan almıştım.

Burcin Yilmaz dedi ki...

Bison ' un tekstil yapıştırıcısı olduğunu bilmiyordum, çok teşekkürler Laçin. Deneme yanılma yöntemi ile yapacağım artık, yaza doğru:)

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template