Melissa Lastik Ayakkabılar


Melissa ya da Brezilya' daki Melissa web üzerinden ziyaret etmenizi tavsiye ederim. Rubber shoes denen lastik ayakkabılar bu yıl moda, moda diye yakışmayanı giymek stil kurallarına aykırı. Melissa bir Brezilya markası, V. Westwood gibi tasarımcılar tasarlamış bu ayakkabıları. Fiyatları çok pahalı değil, sanıyorum Türkiye' de de satılıyor, çünkü web sitesinde gösteriyor. En üstten ikincisi Heidi' nin ayakkabılarına benziyor:) Bazıları çok hol, mesela en altta ortadaki ama terletmiyorlar mı acaba?
Plastik ayakkabılar 80 ve 90 ların plaj modasıymış. Melissa lar ekolojik, dönüştürülebilir, çevre dostu ürünlermiş.

2 Yorum:

DuruButik dedi ki...

ben bilhassa kırmızı babete bayıldım:)) lastik oldukları hiç belli olmuyor.cam gibi parlıyorlar:))

Burcin Yilmaz dedi ki...

Ben de kırmızı ile alttaki taşlı griyi çok beğendim, evet cam gibiler:)

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template