Benetton ve Aldo, bir panço bir pabuç


3 kız İstanbul Palladium alışveriş merkezine düzenlediğimiz alışveriş seansımızda Benetton' a attık kendimizi. Uzun yollardır oradan bir şey almıyordum, en son Almanya' da öğrenciyken bir palto almıştım, resmini sonra koyacağım bloguma, çünkü dikilmesi, dolapta bulunması gereken bir model. Neyse, girdik Benetton ' a, 70% civarı indirim var, tabii indirim var diye giymeyeceğim şeyi alma taraftarı değilim, ucuz bu da bulunsun diyerekten. Hiç tavsiye etmiyorum, dolabı kalabalıklaştırıyor ve giyilmeyen giysiler, alınıp okunmayan kitaplar gibi ruhuna ağırlık yapıyor insanın. Benetton'dan 4 parça aldım, 3 ü indirimden İşte resimde gördüğünüz panço da bunlardan biri, fiyatı 20 ytl ye düşmüş, aynının grisi, yeşili ve moru da var. Altındaki giri bluz da 20 ytl ye Benetton'dan, kolları kısa ve yarasa, yakası v, kumaşı yumuşacık. Kotu merak ediyorsanız Levi' s tan almıştım 5 yıl kadar önce.
Sıra geldi ayakkabıya, Aldo ya bakasım tuttu, hiç ayakkabı almadım oradan. Bu ayakkabıyı da oradan buldum, çok rahatlar, resimde göründüğü kadar parlak değilller, biraz flaş patladı. Bunların fiyatı da 199 dan 99 a inmiş. Palladium da 38 numarası kalmıştı almak isterseniz, Bağdat Caddesindeki Aldo kapanmış bu arada, giderseniz bulamazsınız.

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template