Mavi Pant.


Society for Rational Dress markasına ait bir pantolon beğendim, web sayfasındaki kataloglarından. Pantalonu çekici kılan kumaşı ve rengiydi, çünkü modelde çok özel ve farklı bir şey yok. Buna benzer bir kalıp ile dikerim derken, bu ayın Burda dergisinde hemen hemen aynı model çıktı karşıma. "Beni dik beni dik" diyor bana:) Şu anda elimde biri yelek, bir şifon elbise, iki tunik olmak üzere 4 tane dikiş projesi var, ve dikmeyi düşündüğüm başka modeller ve başka kumaşlar da var. Maymun iştahlı olmamak lazım ama , çünkü bu sefer ince çalışmak eziyet oluyor. Biraz farklı modeller arayışına girdim, burda style dan kalıplar satın aldım, bunları gidip özalitçi de bastırdım, sonra bunları dev gibi bir masanın üzerine serip kalıplarını çıkardım. Neyse konuyu fazla dağıtmadan yeni pantalon projemi dikkatinize sunuyorum. Soldaki benim beğendiğim model, sağdaki burda dergisinin modeli ve üstteki de onun teknik çizimi. Gömlek de çok güzel ama onu şu anda dikmeyeceğim.
Benzer renkte bu tarz bir kumaş alınıp bu model dikilecek ve en kısa zamanda bu renk bir kemerle kombinlenip giyilecektir:) Bilgilerinize:)


2 Yorum:

Laçin Tenel dedi ki...

Bence de pantolonu gösteren kumaşı olmuş. Şimdiden kolay gelsin sana, kalıpla ilgili yorumlarını bekliyorum.

Burcin Yilmaz dedi ki...

Kalıp ile ilgili yorum diyince aklıma http://sewing.patternreview.com adlı portal geldi, burada bir çok markanın patronlarına ait yorumlara ulaşabilirsiniz ve üyelik ücretsiz.Dikiş ile ilgili bayağı bir şey var burada.

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template