Roman, Ninewest, Fabrika




Alışveriş ganimetlerimi ara ara fotoğraflayabiliyorum ancak. Alışveriş hızım -maalesef- fotoğraflama ve bloglamamdan daha hızlı. Eteğimi geçen sezon romandan aldım, ama üstüne giyecek uygun bir şey bulamadığım için bu zamana kadar giyemedim. İçinin kıpkırmızı bir astarı var, çok hoşuma gitmişti alırken. Gömleği Fabrika' dan aldım, bu sezonun gömleği, hakim yaka, çok rahat , esnek ve yumuşak bşr kumaş. Ayakkabılar ise son Ninewest ganimetim, 50% civarı indirimle aldım, 58 ytl, aynısının siyah ruganı da var, onu da alsam mı diye düşünüyorum.

5 Yorum:

selen dedi ki...

burçikkkk ayakkabılara bayıldım bide çok kıskandım haberin olsun:))))güle güle giy şekerim çok yakışmış

Laçin Tenel dedi ki...

Üç sene önce anneme diktirdiğim çizgili tafta eteğe o kadar çok benziyor ki. Tabi o böyle yüksek belli değil. Tam avantgarde olmuş.

Burcin Yilmaz dedi ki...

Selencim bir de bu ayakkabıların siyah ruganını görmen lazım. Çok güzeller ve rahatlar da.

Laçincim bir de bunun diz boyu olanı vardı, o günlük kullanıma daha uygundu. İlk başta straplez elbise sandım bunu gördüğümde beli yüzünden:)

serap dedi ki...

Ben bu kombine bayıldım, çok başarılı...

Burcin Yilmaz dedi ki...

Çok teşekkür ederim Serap.

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template