Singer dikiş makinası ayakları

Ben dikiş dikmeyi bilmiyorken aldım Singer dikiş makinamı, kendi kendime denemeler yaptıktan sonra, bu böyle olmayacak diye kursları araştırırken tesadüfen buldum dikiş kursumu ve Şükran Hocamı. Dikiş makinası ile gelen ve sizin alabileceğiniz ayaklar var. Singer makinamı aldığım yer makinanın kullanımını öğretmek için toplu kurs veriyor fakat çalışıyorsanız bunlara gitmeniz çok zor, çünkü kurslar hafta içinde oluyor. Makinanız ile birlikte gelen ayaklar var, bir de sizin alabileceğiniz ayaklar var. Ben bugüne kadar sadece kenar kıvırma ayağı aldım ekstra olarak. Ama bir iki ayak daha var almayı planladığım, kullanımını bilmiyordum, onları da öğrenebileceğim video lar varmış meğerse singer tarafından hazırlanmış olan. Sizinle de paylaşmak istedim, buyrun burada. Pdf dosyasında yazılı ve resimli anlatımı da var isterseniz.
Sol alt resimdeki pilise ayağına bayıldım ama fiyatı inanılmaz , şu anda 200 tl.

Almayı düşündüğüm ayaklardan biri gizli dikiş ayağı, etek ve pantolon kenarları için buna özellikle ihtiyacım var. Bir de sürfile ayağı istiyorum. İlik ayağı da alınabilir ama Kadıköy' de bir ilikçi var, ona gidip yaptırmak daha kolay geliyor, kurs çıkışı sonrasında uğrayıp.

Bir de penye, jarse iğnesi almayı planlıyorum.

Kullandığım üç makas var, üçü de Singer marka. Resimde gördüğünüz birinci makas sürfile makası, ikincisi normal makas, üçüncüsü iplik temizleme makası, teyelleri keserlen dikkat etmezseniz kumaşı kesiverirsiniz dikkat.


1 Yorum:

acemi dedi ki...

aslında ben de bu ara dikişe merak sardım. toplu kurslara gidemiyorum bu sebeple maltepe istanbul civarında bulunan dikiş konusunda bana kurs verebilecek kişi ya da kurum arıyorum. sizin bildiğiniz ya da yönlendirebileceğiniz birilerinin iletişim bilgilerini verirseniz çok sevinirim.

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template