Bot aldım...


Blogumun adını değiştireceğim bu gidişle , ayakkabı ile ilgili bir isim vereceğim:) Beşiktaş' arkadaşlarla buluşmaya gidilir, gelmişken hadi Beşiktaş Çarşı' sına girelim denilir, girilir, hiç hesapta yokken ayakkabı alınır ve bir miktar vicdan azabı ile çıkılır:)Neyse ki bu vicdan azabı geçicidir:) Resimde gördüğünüz taba botları aldım, hem çok rahat buldum hem de çok hoşuma gittiler. 236 dan 90 YTL ye düşünce almak şart oldu:) Aynısının kahverengi olanı va ve bir de daha kısa boyu var.... Almak isterseniz çarşının içinde Ela Kundura.


Bir de geçen hafta Hotiç' de buluverdim kendimi birden ve yine bu kış tabasını aldığım botların siyahını aldım indirimden, giydiğim en rahat, derisi en yumuşacık botlar bunlar.

Bu aralar hep alışverişten bahsediyorum diye dikiş dikmeyi ihmal ettiğimi düşünmeyin. Şu anda bir elbise, bir gece elbisesi, bir pantolon, yeğenime bir yelek dikiyorum. İlikleri açıklı elbisemin, bir tek etekleri ve güzel düğme bulmak kaldı. Patolon da bitti, sadece paçaları kaldı. Yeleğin içini astarlamam gerekecek Gece elbisesinin daha başındayım...

2 Yorum:

selen dedi ki...

demek dikişe devam benim elbise nerdeeee burçin hanımcım o vakit:)))))))))))))))

Burcin Yilmaz dedi ki...

ben bunu yazarım Selencim de bana hesap sorar valla dedim! Kalıbını çıkardım canım, iş geldi kumaş beğenmeye. Onu da halletti mi, biter 1-2 haftaya elbisen, baharlık bir elbise dikeceğim sana:)

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template