Gene Q dayız





Ben tam bir tulum delisiyim, tescilli cinsinden:) Q mağazasından bahsetmiştim size bu yazımda. Palladium alışveriş merkezindeki mağazalarına gittim, 4 parça denedim, hepsine bayıldım, ama fiyatlarda beni bayılttı. İndirimini bekleyeceğim edim, ama Arzu Kaprol tasarımı olan bu kıyafetlerin her bedeninden sadece 3 adet oluyormuş, sanıyorum mağaza başına. Artık şansımı deneyeceğim. Resimler çok kaliteli değil, çünkü cep telefonumdan çektim ve az ışık vardı. Benim üst bedenim alta göre 1 beden küçük olduğu için, hep daraltmam gerekiyor aldığım tek parça kıyafetleri. İlk resimdeki yelekten başlayalım, askıdaki haline aldırmayın, üzerinizde bir başka yelek oluyor sanki, arkası tr,ko benzeri bir kumaştan, tek parça değil bir kaç parçadan oluşuyor,150 ytl civarıydı. Almadımm.
Sağ üstteki tulum resimlerde kendini çok belli etmiyor, ama çok güzel bir tulum, ön tarafta küçük tül bir parçası var, önden fermuarlı, boyundan geçen yakası var,yaka saten, fiyatı 350 ytl civarıydı. Almadımmm.
Alttaki tulum şort gibi, yandan fermuarlı, straplez, bu lacivert kot görünümlü kumaşta çok spor dutuyor ama bir de aynısının gri parlak kumaştan olanı var, o daha da şık gözüküyordu.Paçaları duble. Fiyatını hatırlamıyorum. Onu da almadımm.
Sonuçta çok beğendim Q nun tulumlarını ve yeleğini ama indirimi bekleyeceğim...

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template