Kadıköy Cuma pazarından kumaş



Cuma günü Kadıköy cuma pazarına gittim, iş sebebi ile ancak saat 6 dan sonra varabildim. Ben gittiğimde pazarı topluyorlardı. Kumaşçılar kumaşlarını katlayıp toplarken, ben de aradan alacaklarımı seçtim. Parçası 1 milyona, metresi 3-5 milyona, bir sürü kumaş aldım. 1 milyona aldıklarımdan 3 tane renkliyim satıcısı tuzla suya bastırmamı söylemişti, ben bunu yapmadan beyaz sabun ile yıkamaya karar verdim, bakın olanlara. Bir boya aktı ki sormayın, ama aktıntan sonra da renkleri aynıydı. Sabunla yıkadktan sonra tuzlu suda beklettim, bir gün boyunca. Bunlardan daha ne dikeceğime karar vermedim.
Cuma pazarına gitmenizi tavsiye ederim, e5 ten gitmedi çok kolay, unutmadanpazarın yeri değişti. E5 te Göztepe-Kadıköy yönünde giderken, acıbadem e gelmeden sağda kırmızı bir fil heykeli var, onun yanından hemen sağa yol giriyor, yukarı çıkıyor,girip 20 metre sonra gene sağa aşağıda dönüyorsunuz, 20 metre sonra gene sağa dönüp, e5 in altından geçiyorsunuz, karşısızda pazar.

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template