Yine tulum:)




Bir süredir yazamıyorum, bu hafta dikiş de dikemedim, hatta alışveriş de yapmadım:) İş yoğunluğu...
Bu yıl moda benden yana, en sevdiğim şey olan tek parça tulumlar moda olduğu için artık bir iki seçeneğim olmayacak, bir sürü tulum modeli olacak:) Asos da gezinirken tulum modellerinin çok arttığını gördüm, bir kot tulum buldun, belki Türkiye de de satılır , Diesel marka. Asos Türkiye' ye gönderim yapsa ne güzel olur...Sağdaki tulum ise Kokai marka, o da Asos' tan.Ona da bayıldım, keşke bunun kalıbı olsa...

Önümüzdeki ayın Burda sını bekliyorum heyecanla, çünkü yeni tulum modelleri olacak bu sayıda, ben 1 yıllık üyelik aldığım için bayilerden biraz daha önce ulaşıyor sayı elime. Bu sayıda 2 tane tulum modeli var, hiç biri olduğu haliyle bana tam ifade etmiyor, bazı modifikasyonlar yapacağım bunların patronlarında, biraz askeri biraz safari havası var.

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template