Puantiyeli elbisem


Bir süredir uğraştığım bir elbisem vardı, şifon olduğu için hem kesmesi zordu, hem de dikmesi zordu; altına da ipek kumaş kullandım astar olarak, yani anlayacağınız çok el tutan bir modeldi. Kendi üzerimde resmini çekemediğim için bu seferlik Nezaket' in üzerinde fotoğrafladım. Model Burda Style dan Jonny adlı modelden, ücretli olanlardan, pdf formatındaydı, gidip bir özalitçide bastırdım, çünkü patronlar çok büyük kağıtta çıkacak şekildeydi. Modeldeki kumaş çok güzeldi, ama benzerini bulamadım ben de Kadıköy' de Başak Kumaş'tan siyah üzerine beyaz puantiyeli kumaş aldım. Düğmeler Cuma Pazarından. Kollarını modeldekinden farklı yapıp, düğme koydum, orijinal modeldeki çok daha basitti. Şifon kumaşın iç tarafında kumaşı çevirip dikme olayı, çok el tutuyor. Kollar astarsız, fermuar yandan, hakim yaka. Yaka ve kollarda tela kullandım. Tela kullanımı da ayrı bir yazı konusu olacak. Modelde alttaki astar uzun tutulmuş, üstteki şifon kısa tutulmuştu, ben tam tersini yaparak astarı 2 cm kadar kısa tutup, şifonu uzun tuttum. Havalar ısınınca gitmek üzere dolaptaki yerine asıldı.

4 Yorum:

serap dedi ki...

Çok beğendim, iyi iş çıkmış. Ellerine sağlık...

Burcin Yilmaz dedi ki...

Teşekkür ederim Serap:)

bahar yorgun dedi ki...

elbise çok şıkmış gerçekten ellerinize sağlık

Tiki Kezban dedi ki...

Ellerinize saglik, cok guzel dikmissiniz, blogunuzu yeni kesfettim, ben de suan bir dikis kursuna gidiyorum. Gercekten seviyorum dikis dikmeyi, keske daha cok zaman ayirabilsem. Sormak istedigim su ki; bu yazinizda pdf. burda kalibini ozalitcide bastirdim demissiniz. Gecenlerde ben de oyle yapmak istedim, elimdeki hazir burda kalibini ozalitcide fotokopi cektirmek istedim ama bana fiyat olarak 8-10 TL arasi verdi, yuh dedim ben de, dergisini alirim cok daha ucuza. Siz kaca bastirdiniz acaba pdf formatini? Ya da bu kalip cogaltmanin daha kolay bir yolu var mi?

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template