Givenchy' den Very Irresistible


Kasım ayının başında doğumgünüm vardı, arkadaşlarım bana sürpriz yapıp en çok sevebileceğim hediyelerden birini almışlar. Parfüm, hem de ben kendime yeni bir parfüm ararken. Burberry Classic ten sonra en çok sevdiğim ve kullandığım parfüm olan Cacharel Gloria artık üretilmiyor, Boyner' de bir satış danışmanı şöyle bir hikaye anlattı bana: Gloria' yı yaratan güzel adam bunu sevdiği kadın için yaratmış ve o kadınla evlendikten sonra artık parfümün satılmasını istememiş. Ne kadar gerçek bilemiyorum ama etkileyici bir hikaye. Gloria' nın içindeki gül kokusu bildiğimiz bir gül kokusu değil, çok başka... En son İngiltere de online bir açık arttırma ile normalinden 20-30 ytl daha pahalıya bir şişe daha aldım kendime...Amaaa olay arkadaşlarımın bana hediye aldığı parfümü koklayıca başka bir boyut kazandı, Givenchy' nin Very Irressistible' ı ile. Bazıları içinde 50, bazıları ise 80 farklı gül esansı olduğunu söylüyor, sadece çiçek kokusu değil, çok hafif bir baharat kokusu da var. Bana gelen set 2 de krem ieçriyordu. Şu anda YKM mağazalarında indirime girmiş parfümler arasında bu seti bulabilirsiniz. Bir deneyin derim, oldukça da kalıcı bir parfüm.

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template