Mango' dan rugan ayakkabı


Mango'nun Fransa' ya ait olan websayfasına girmenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Kendinizi birden bir sirkin ortasında buluyorsunuz, 3 boyutlu hazırlanmış bir web sayfası. Eğer motion sickness denen, 3 boyutlu ekranları izlerken başınızın dönmesi, midenizin bulanması gibi, bir rahatsızlığınız yoksa eminim bu web sitesini çok beğeneceksiniz. Eğlenceli bir web sayfası deneyimi...

Ben bu sayfaya nasıl ulaştım, Ankara da Ankamall da geçirdiğim bir gün boyunca tüm mağazalara girip çıkıp, mango da bir pantolon denerken, satış danışmanı bayan, altına giyinmem için bir ayakkabı verdi bana ve ben denediğim hiç bir şeyi almayıp bu ayakkabıya bayıldım ve sadece onu aldım. Resimde gördüğünüz ayakkabı siyah rugan, belli yerleri ise tatlı bir kahverengi...Bu ayakkabının resmini bulmak için gittim sayfaya, Penelope Cruz' un da birbirinden güzel tasarımları var sayfada, kendi resimleri ile.

Giyinmesi de oldukça rahat, ince topuklardan çok böyle kalın topuklar çok daha rahat geliyor bana şimdilerde. Mango'nun kadıköy mağazında ayak kısmı olmayan taytımsı bir çorapla kombine edilmiş ve mankene giydirilmiş.
Bu yıl bu topuklar çok moda, ama moda olmasından öte çok rahat.

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template