M.A.C de makyaj eğitimi

Gene bir gün Bağdat Caddesindeki m.a.c mağazası ziyaretimde makyaj kursları verip vermediklerini sorduğumda ara ara böyle kurslar düzenlendiğini öğrendim ve ismimi listeye yazdırdım. Bir ay sonra aradılar ve 6 kişilik bir kurs açılacağını haber verdiler, hemen kaydoldum ve kurs ücretini ödedim. 120 ytl olan kurs ücreti karşılığında 3 saatlik uygulamalı bir makyaj eğitimi alıyorsunuz ve bir de 120 ytl lik bir hediye çeki, yani aslında kurs ücretsiz. Gözler için smoky eyes tekniğini öğrendim ve fırçaların makyaj yaparken ne kadar önemli olduğu ve nasıl farklar yarattığını gördüm. Her gün bu makyajı uygulamam imkansız sanırım, çünkü işe zamanında varmam imkansız. Bağdat Caddesindeki m.a.c ekibi çalışanları çok tatlı insanlar, çok eğlenceli bir 3 saat geçirdim. Haftasonu ilk fırsatta gidip hediye çekimi değerlendireceğim, almayı düşündüğüm ürünler smoky eyes için gri-siyah göz farı, dudaklara dolgunluk efekti veren biber içeren dudak parlatıcısı, göz pınarına ve kaşın altına sürülen aydınlatıcı ve iki farklı göz farı için kullanılan fırça. Eğitim aldığımız makyaj uzmanı bu yılın makyaj trendinin doğal görünüm yönünde olduğu, yani porselen gibi bir cilt görünümüne ihtiyacınız yok, dudaklarda da doğal görünüm tercih ediliyor. Eğer göz makyajınız ön planda olacaksa, dudakların geri planda kalması tercih ediliyor, dudak ön planda olacaksa da göz makyajı geri planda kalabilir. Yılbaiı için özel bir ürün hazırlamışlar, farklı fırçaları bir makyaj çantası ile birlikte normaldeki fiyatlarının altında bir fiyata alabiliyorsunuz, iki tip ürün çeşidi var, ikisi de farklı fırçaları içeriyor.
Resimdeki fırçalardan 1 numaralı olanı gözün sonuna sürdüğünüz kalemi çekiyor ve çekik bir göz ifadesi yaratıyor. İki numaralı fırça kirpik diplerine sürdüğünüz kalemi dağıtıyor, smoky eyes ın ilk adımını oluşturuyor. 3 numaralı fırça ise göz kapağına süreceğiniz farı eşit şekilde dağıtmak ve buğulu bir ifade vermek için kullanılıyor. Öğrendiğim güzel şeylerden biri de smoky eyes ın sadece gri tonlarında yapılmadığı, açıklı koyulu tonlarda mordan yeşile bir sürü tonda bu makyağı yapabilirsiniz. Youtube da smoky eyes diye arama yaparsanız, çok güzel uygulamalı bir video var, onu bulabilirsiniz ve bu fırçaların nasıl kullandığını görebilirsiniz.
Makyajı sabitlemek içinse bir tüm mineral suyu spreyi kullanılıyor...O kadar çok ürün kullandık ki hangi birini anlatsam:) Vaktiniz ve ayırabilecek bütçeniz varsa eğitimlere katılmanızı tavsiye ederim.

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template