1994 yılından bir tulum


Burda' nın 1994 Aralık sayısında beğendiğim bir tulum vardı. Tek parça tulumları çok beğeniyorum. Bunda çok az değişiklik yaparak Başak Kumaş' tan aldığım siyah, kalın ve elastik bir kumaş üzerinde uyguladım modeli. Ortaya çıkan tulumu beğendim de, bel kısmı güzel oturuyor. Ön ve arkası V yaka, ama önde yaka oldukça düşük olduğu için içine bir şey giymek gerekiyor. Kumaşı dikerken iki elimde çekip esneterek diktim, normal kumaş gibi dikerseniz kumaş esnediği anda dikişler atabilir. Tulumun fermuarı yok, kumaş çok esnek ve yaka da açık olduğu için üst taraftan rahatça tulumun içine girebiliyorsunuz. Ben paçaları resimde olduğu gibi kısa ve hafif bol değil, dümdüz ve topuğa kadar yaptım. Modelin bir de ceketi vardı, onu dikmedim.
Tulumlar gene çok moda, taa 1994 ten bu zamana...

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template