Burda 2008 Aralık- Gece elbisem


Burda' nın Aralık 2008 sayısında aradığım gece elbisesini buldum. Sadece üzerinde biraz değişiklik yapmam gerekecek. Elbisenin bir de dantel parçası var, bu aradığım modelde yoktu ama danteli çok sevdiğim için bu parçayı da yapacağım. Tek farkı ben tam diz altında bir model istiyorum, dize kadar gelen kısmı kalem etek şeklinde olacak ve belki bir de arkaya bir yırtmaç. Kumaşı Kadıköy' de Başak Kumaş' tan aldım, mağazanın sahiplerinden Murat Bey çok yardımcı oldu kumaş seçiminde. Dikiş dikmeyi bana öğreten Şükran Hocam hep siyah seçiyorum diye bana "kızım renkli kumaşlar giyin, daha gençsiniz" diyor ama bu elbise en güzel siyah kumaşta kendini göstermez mi?:)
Bakalım nasıl olacak.

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template