Etek ve payetli elbise


İçlerinde haraket etmek çok zor olsa da kalem etekleri çok beğeniyorum. Önden plili etekleri ben çok sevmiyorum, almışlığım, giymişliğim var tabii, hatta dikmişliğim. Etek için işte giyilebilir modellerde çok alternatif yok maalesef, ama bu iki etek bence güzel ve değişik alternatifler. Birbirlerinin tersi bir şekilde pili yapılmış, ikisi de farklı duruyor. Pilisi üstte duran açık gri model Philip Lim tasarımı bir etek, fiyatını söylemiyorum bile, 300 € nun üzerinde olduğunu söylesem yeter sanırım:) Diğer ise Park Bravo' da bu sezon satılan bir etek , fiyatı 159 YTL, fakat şu anda indirimde oldukları için fiyatı düşmüştür. Park Bravo' nun eteğini daha çok beğendim. Hala Park Bravo' ya gitmekten, tonla alışveriş yapmaktan korkuyorum:) Park Bravo' nun verdiği üye kartının ciddi avantajları var bu arada, indirim dışında yapacağınız bir alışverişe oldukça güzel bir indirim alıyorsunuz ve sonra her alışverişinizden puan topluyorsunuz ve bu puanlarla alışveriş yapabiliyorsunuz. Hayır, Park Bravo' dan reklam almadım, ama oradan alışveriş yapmayı seviyorum.

Geçen sezon, indirimde pullarla işlenmiş bir tunik almıştım. Keşke elbisesi olsaydı demiştim. Bu sezon onu da yapmışlar. Sezon fiyatı 349 YTL, ama son gittiğimde bu ürünün de oldukça indirime girdiğini gördüm. Gideceğin davetlerde oldukça şık görünecek bir elbise, yakasında incecik bir tül şerit var ve çok güzel duruyor.

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template