John Frieda ürünleri


Saçlarım kıvırcık, jöle kullanmayı pek sevmiyorum. Vigo ile kurutuyorum. Boya gibi işlemlerden de geçtiği için bakım yapan ürünler kullanmak istiyorum. Yeni bir ürün keşfettim. John Frieda' nın saç bakım ürünleri. Sarışın, kızıl, kahverengi, düz ve kıvırcık saçlar için seriler vardı gördüğüm kadarı ile. Ben kıvırcık saçlar için olan resimde gördüğünüz ilk 3 ürünü aldım. Boyner de indirim de vardı. Saç şampuanı, kremi ve bukleler için sprey. Son ürünü almadım, ekstra parlaklık veriyormuş, yanlış hatırlamıyorsam içinde inci tozu varmış. Bu sonucusu için tester verdiler, deneyeceğim.Fiyatları kendi sınıfındaki ürünlere göre daha uygun. Kuaförden aldığım ürünler ile kıyaslayınca. Özellikle bana tavsiye eden arkadaşımın saçlarında belirgin bir parlaklık oldu, bukeleri çok şekilli. Şu anda saçlarımdaki yumuşaklıktan memnunum, bakalımane kadar etkili olacak.

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template