Manikür-Pedikür yerine...


Tırnak bakımı önemlidir. Ellerimiz iletişim için de kullanıyoruz, konuşurken vücut dilinden faydalanan insanlarız. Yazarken, klavye kullanırken ellerimiz hep ön planda. Stilimiz sadece giyimden oluşmuyor, bakım da önemli. Saç, cilt, el bakımı ve vb. Ben kuaförde manikür- pedikür yaptırmayı pek sevmiyorum, hijyenik kaygılarım sebebi ile. Üstelik bir kez alıştırdınız mı hep yapmanız gerekiyor. Mavala' nın özel ürünleri makas ile müdahale ettirmek istemeyenler için bir çözüm, ama biraz pahalı, 30 ytl aşağı yukarı ve şu anda her yerde yaptıramıyorsunuz, Mehmet Tatlı, Mos gibi kuaförlerde yaptırabilirsiniz. Ben daha uygun bir alternatif buldum, Smiley'nin manikür pedikür seti. Elektrik ile çalışıyor, tırnağınızı törpüleyen, etleri arkaya iten, sertleşen bölgeleri temizleyen, tırnağınızı parlatan uçları var, Dremel mantığı ile çalışıyor. Bir de ojelerinizin hızlı kuruması için hava üfleyen bir kısmı ve tırnak etleri yumuşasın diye elinizi koyabileceğiniz bir su haznesi var, fokurduyor da:)Adaptörü ile birlikte alıyorsunuz, ben For You dan 27 YTL civarı bir rakama satın aldım. Web de 39 YTL de de var, 20 ytl ye de. Ekstra kargo ücreti de vardır sanırım.

1 Yorum:

Melissa dedi ki...

merhaba,

diktiklerin ve tarzın süper !

ben sana bu manikür pedikür aletinden memnun olup olmadığını sormak istiyorum. sürekli maniküre gitmek sıkıcı oluyo.. kullanımı rahat mı, ve for you'lar ve internet dışında başka bi yerde gözüne çarptı mı? çünkü uzun zamandır bütün for you mağazaları kapalı da.

şimdiden teşekkür ederim, hoşçakal :)

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template