Yaratıcı fikirler- Pantolon paçası


Ben bol paça pantolonları çok seviyorum,sadece altına giyeceğiniz ayakkabıyı değiştirerek spor ya da şık görünmeniz mümkün, . Aminika Willmont' a ait bu pantolon tasarımı çok hoş, rengi, ince kemeri ve pilileri ile. Özellikle öndeki pililer bu yıl çok moda ve baseni olan bayanlar için kurtarıcı, çünkü bu bölgedeki kumaş gerilmiyor.Bu yazıyı yazmamın asıl nedeni paçalardaki yaratıcı fikir. Çok başka bir güzellik katmış bu pantolona paçalara takılan bilek kemeri, ben uydurdum bu adı:) Siz de kumaştan yapabilirsiniz bunu, kapamasını çıtçıt ya da lastik ile yapabilirsiniz. Ben deneyeceğim zira. Sonra buraya resmini koyup sizinle paylaşacağım. Kullanacağınız pantolonun kumaşının biraz yumuşak olması lazım, canvas kumaşt ile çok sert bir görüntü oluşabilir paçalarda.

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template