Cilt Bakımı


Yüzümüzdeki tenimizin dokusu ile boynumuz ve dekolte bölgemizdeki dokumuzun aynı görüntüde olması gerekiyormuş, yani sağlıklı bir cilt böyle görünürmüş, ama yüzümüz devamlı dışarıdaki koşullara maruz kaldığı için bunu sağlamak için ekstra bir çaba gerekiyor çoğumuz için. Yakın bir arkadaşımın tavsiyesiyle Moda Beauty Land de cilt bakımı yaptırmaya başladım. Cilt bakımı uzmanı o kadar çok cilt bakımı ürünü kullanmanın gereksiz olduğunu,temizlik jeli, tonik ve nemlendiricinin yeterli olduğunu söyledi. Yalnız yüzünüzü jel ile yıkadığınızda temizleme süngeri ile temizlemeniz gerekiyor, çünkü o jel de gözeneklerin arasında kalabiliyormuş. Ben For You' dan 3lü paket aldım, fiyatları çok uygun. Temizliği hem yüz hem de boynunuz için yapacaksınız. Bir de ilginç bir yöntem daha önerdi. Banyo yaparken saçınızı şampuanlıyorsunuz, durulayıp, vücut temizliğine geçtiğinizde kese ve beyaz banyo sabununu ile vücudunuzu ovuyorsunuz. Sonra saçınızı ikince kez şampuanladığınızda şampuanlı saçlarınızla yüzünüze masaj yapıp duruluyorsunuz. Yani saçlarınızı yüz temizleme fırçası olarak kullanıyorsunuz. Eğer saçınızı kremliyorsanız banyodan çıktığınızda yüz temizleme jeli ile temizliğinizi yapıp, tonik, nemlendirici sürüyorsunuz, saç kremi kullanmıyorsanız direkt tonik ve sonra nemlendirici kullanabilirsiniz. Ben Beauty Land de yaptırdığım bakımdam çok memnun kaldım, 10 lu paket aldım, yanında 1 saç bakımı, 1 de el ve ayak bakımı hediye ettiler.

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template