Ajda' dan çanta


Geçen aylarda bir arkadaşımızın doğumgününde toplanıp ona çanta almaya karar verdik, görev benimdi. Kadıköy' de Ajda adlı 30 yıllık bir çanta dükkanı vardır, bilir Kadıköy' de alışveriş yapanlar, çünkü eskiden öyle çok ayakkabı, çanta mağazası yoktu. Bir kaç yer vardı gidip alınan, tevellütüm yetiyor o günleri hatırlamaya:)

Arkadaşıma Ajda' dan bir çanta aldım, resimde gördüğünüz hardal rengi çantanın laciverti. Aradan zaman geçti, gene uğradım Ajda' ya ve kendime de resimdeki 2 çantayı aldım. Çantaların fiyatları 50% inmiş, ama bu fiyatlar üzerinden de indirim alıyorsunuz ve bir de kredi kartına bölüyorlar. Örneğin kahverengi olan çantayı neredeyse üçte bir fiyatına aldım. Farklı renkleri de var. Tavsiye edilir:)

(Bu arada ayakkabılar Nine West' ten.)

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template