Mırıldandım

Biliyor musunuz blog yazmak bazen delilik gibi bir hal alıyor. Bazen blogunuzu kontrol etmeden güne başlayamıyorsunuz, hemen girip ziyaretçi sayısını ya da gelen yorumları okuyorsunuz, ama gün geliyor hiç bir şey yazmak istemiyorsunuz,bazen bir kuyuya taş atmak gibi geliyor, nafile geliyor, boş geliyor...sonra gene anlam kazanıyor. Ne de olsa günlük bu, her türlü ruh halinizi, paylaştığınız kadarını, barındırıyor olması çok normal.

Ben blogumu stil, giyim dikiş adına hazırladığım kişisel kolajım olarak görüyorum; beğendiğim, aldığım, diktiğim her şeyi tuttuğum bir dosya burası. Benimle aynı zevki ve ilgiyi paylaşan insanlara faydam olabiliyorsa, fikir verebiliyorsam ne mutlu bana.

Bir süredir yurt dışındaki kişisel stil/moda bloglarını izliyorum. Stil konusunda çok cesaretli insanlar var, çok uçuk giyimi pek sevmiyorum, ama çok güzel kombinasyonlar yaratmışlar, özellikle bir vintage, yani ikinci el ve eski yıllara ait, akımı var. Biz ne kadar kendi stilimizi yaratabiliyoruz, yaşayabiliyoruz. İş yerinde uçuk kaçar, insanlar nasıl bakar endişelerini üzerimizden silkip atmak kolay değil. Ama biliyor musunuz, giydiğiniz kıyafeti taşırken ne tür bir ruh haline sahip olduğunuz o kıyafetin üzerinizde duruşunu ve başkaları tarafından algılanışını bile etkiliyor.

Diktiklerimi, beğendiklerimi paylaşmaya devam, böyle bir şeyler mırıldanmak istedim.
Kimse duydu mu?:)

4 Yorum:

PINK PRINCESS dedi ki...

ben duydum:)yukarıda giydiğiniz kota bayıldım.zaradan olan.

Burcin Yilmaz dedi ki...

Teşekkürler:) Bu kotun bir de askıları var, gene kottan yapılmış, bir gün onlarla bir resim çekip koyacağım.

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Bak ben de duydum :) Pastacılıktan dikişçiliğe yol alıyorum galiba :) Dikiş dikmeye yeni merak sardım, şimdi de senin gibi becerikli dikişçilerin bloglarını turluyorum. Bravo vallahi hepinize! (Sen ve Keddy'yi kastettim)

Burcin Yilmaz dedi ki...

Teşekkür ederim Acemi Şef:)Mırıldanmalarımı dinlediğin için. Ben de pasta olayına taktım, kitaplar getirttim amazon dan, deneyeceğim, bakalım...

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template