Fisto siyah elbise

Kadıköy Cuma Pazarından 5 ytl ye aldığım siyah fisto kumaş parçası öylece duruyordu, ne yapsam diye kursta 1 saat dergileri karıştırdıktan sonra bir modelde karar kıldım. İyi mi ettim kötü mü bilmiyorum artık, o kadar parçalı bir model seçmişim ki, iğnele-teğelle canım çıktı:) Teknik çizimini gördüğünüz modelin elbisesini yaptım, kumaş ucu ucuna yetti, Şükran Hocam sağ olsun, kalıpları kumaşa yerleştirip en verimli ve tasarruflu şekilde kesip parçaları çıkarmak da bir maharet aslında. Öğreniyoruz Şükran Hocam dan:) Diktim ama siyah kumaş gözüme pek bir sade gözükünce, aklıma Laçin' in de bahsettiği, japon elbise modellerindeki fırfırlı iç etek modeli geldi. Gene Cuma pazarından aldığım şifon kumaşı aldım, üzerimde ölçüp, jipon gibi bir şey yaptım, altına da fırfır diktim, uçlarını sarkık bıraktım, çevirip dikmedim, biraz ip dökecek ama böyle hoşuma gitti. Fistolu kumaşın delikleri yüzünden içine bir şey giymek zaten şarttı, şimdi üzeri içinde içine bir atlet giyilirse tam olacak.
Model Burda' nın 2007 Aralık sayısından.

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template