Siyah şifon gömlek

Bir şifon gömleğim var, çok beğendiğim, onun kalıbını çıkarıp, hemen hemen aynı modelden başka bir şifon gömlek yapıyorum kendime, gömlek bitince, çalışma aşaması ile son halini burada görebileceksiniz. Biraz el tutan bir iş, çünkü şifon ile çalışmak kolay değil, gömleği yaptıktan sonra, iç tarafındaki tüm dikişleri bastırmak denilen yöntemle, incecik katlayıp tekrar dikiyorsunuz, kaliteli ve temiz bir iş çıkarmış oluyorsunuz. Bir süre elime şifon almam derken, işte bu resimde gördüğünüz gömleğe rastladım ve çok beğendim. Yakası, kolları, boyu, arkasındaki açıklık, öndeki dantel şerit, hepsi bir arada tam istediğim gibi. 121 İngiliz poundu civarı bu gömlek, yani oldukça pahalı. Altındaki lateks tayt ile çok güzel olmuş, ama ben muhtemelen tayt ile giymeyeceğim. Lateks tayt yapımını Lacheen sitesinde anlatmıştı, yapmak isteyenler aynı yöntemi uygulayabilirler. Siyah şifon kumaş almak için bu hafta Başak Kumaş’ ın yolları göründü bana. Diğer şifon gömleğim için çıkardığım kalıbı kullanacağım bu gömlekte ve muhtemelen yandan fermuarı olacak.

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template