Stildanısmanim ? Burdaaa:)


Tam bir aydır yazmıyorum. Bu Blog olayı gönül işi, Lacheen i takdir ediyorum, aktif bir şekilde yazıyor. Daha da ötesi devamlı takip ettiğim What i wore un Jessica' sını takdir ediyorum. Her gün şehrin farklı yerlerinde üzerindeki tarz kıyafetleri ile resimler çekiyor. Zaten sektörün içinde kendisi.

Şimdi geröekler bana gösterdiki hem düzenli bir işte çalışır hem de bir atölye idare ederken insanın bloglarına istediği kadar vakit ayırması fizik kanunlarına aykırı, yani iki anda ayrı yerlerde olamıyorsunuz... Bırakın yazmayı takip ettiğim blogları bile unuttum bu son 1 aylık zaman sürecinde. İşte insan anlamadan birden işkolik oluveriyormuş...


Şimdi Jessica neredeyse hep vintage kıyafetler giyiyor, bunları aldığı çeşitli mağazalar, pazarlar var. Bizim de vintage mağazalarımız var artık, bir de vintage pazarları kurulsa süper olacak. Avrupa Yakası' da bu haftaki bölümde de vintage kıyafetlere gönderme yapılmıştı:) Tamam hoş bu vintage lar, ama itiraf edeyim ben temizlik alışkanlıkları hakkında fikir sahibi olmadığım birilerinin giyindiği kıyafetleri giymekten pek hazzetmiyorum, hele hele söz konusu olan ayakkabı olunca. Yani içine ne koyduğunuza bağlı olarak çanta olabilir, ama tene değen şeyler konusunda ben biraz obsessifim. İsterseniz eski kafalı diyin bana.... Vintage da sadece kemer ve çanta yı kabul edebilirim. Hoş ben kabul edeceğim de ne olacak.


Bu arada yazmadığım bu bir ay içinde ben gene rahat durmadımm ve alışverişler yaptım. İlk fırsatta resimlerini çekip buraya koyacağım.


Maalesef artık trafikte 2 saat kadar fazla zaman harcıyorum, ben nelerrr yazmıştım buraya o iki saatte:=)


Resimdeki dekorasyon ve renkler çok hoşuma gittiği için paylaşıyorum sizinle

Sevgiler

1 Yorum:

Unknown dedi ki...

cnm resime ben de bayıldıım walla ellerine saglıkk

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template