Mat oje- Matte

Bir süredir işlerimin yoğunluğu yüzünden yazamıyordum, blog yazmak da ayrı bir disiplin gerektiriyor, yazmadığım dönemde dikiş de dikemedim ama alışveriş yapmaya her zaman vakit var tabii ki:)

15 yıl kadar önce kullandığım mat ojeler vardı, hiç bir parlaklığı olmayan, senelerdir arıyorum yok da yok, baktım gene moda olmuş. O.p.i ın ürettiği renkleri var, 6 renk, ama Türkiye'de bulmak zor, park bravo da artık inglot un makyaj ürünleri satılıyor, bir de baktım burada bulmaktan ümidi kestiğim yurt dışından almaya karar verdiğim mat ojelerin internette bulamadığım ve hiç bir markada olmadığı kadar farklı rengi inglot ta var, hemen aldım ve çok da memnun kaldım.


Benim aldığım renkleri resimde görebilirsiniz, lacivert, yavru ağzı ( bu rengin adı hep konik gelmiştir), kırmızı ve siyah, aklımda fuşya var....Alttaki resimde O.p.i ın mat morunun nasıl durduğunu görebilirsiniz. Sephora da bir görevli, sephora nın yakında matte o.p.i renklerini getireceğini söyledi....




0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template