Ayakkabı alışverişi!

Ayakkabı tasarımcısı olmak isterdim! Gelelim bu yaz kendimden geçip aldığım ayakkabılara.... Kısa bir süre vicdan azabı duysam da , bu duygu kısa sürede kendini hafif bir memnuniyete bıraktı... Sırayla gidiyoruz...
Çok rahat olan bu eşarp desenli ayakkabıya aşık oldum! Anne Klein marka, çok rahat....

















Bu siyah yumuşacık deriden ayakkabı Desa' dan indirim ganimeti. Topuklarını zımparalatıp siyaha boyatmayı düşündüm ama şimdilik vazgeçtim. Üzerindeki lastikli şeritleri sayesinde giyimi çok rahat. Bu ayakkabının kendisi gösterebilmesi için, elbise ya da etek altına giyilmesi gerekiyor.


























Bu da enzo angiolini den aldığım bir ayakabı, ilk başta krem rengini almayı planlamış olsam da bu renk ağır bastı, oldukça rahat bir ayakkabı. Almak isteyenler için hala satışta ve siyah, krem taba olmak üzere 3 renk seçeneği var. Arkasındaki altın rengi fermuarlarına bayıldım. Görünüşünün aksine çok rahat giyip çıkarılan bir ayakkabı.









Siyah rugan sandalet Nine West' den indirim ganimeti. Çok rahat bir ayakkabı, sadece bilek bağı biraz vuruyor...













Bu da Derimod dan 65 tl ye aldığım bir ayakkabı, topuğuna rağmen çok rahat, biraz takunya gibi tak tak yapıyor yürürken, ön tarafının platform olması çok rahat ama gün sonunda ayaklarınız biraz terliyor...
Yine Nine West. İki rengi vardı taba ve siyah, siyahta karar kıldım, içi ve platform kısmı süet, hiç terletmiyor, ama oldukça yüksek olduğu için bileğinizi zorluyor. Ayakkabının hiç bir tarafı vurmuyor.
Bu da Mango' dan 8.5 tl ye alınmış lastik ayakkabılardan, terletmiyor ve çok şık. Aynısının bir de fosforlu turuncusu vardı...

Ve son ganimetim, 3 te bir fiyatına aldım, Kenneth Cole New York. Bunun çok benzerini Vakko da iki katı fiyatına görmüştüm, tokaları altın rengi ve topuğu yusyuvarlak olduğu için beğenmemiştim. Topuğunun kenarlarında antrasit metal bir şerit var...
Evet haklısınız bu yaz biraz abarttım, özellikle siyah konusunda biraz abarttım...

3 Yorum:

cleo dedi ki...

nine west olanı cok begendım:))bende arıyorum ona benzer bıtane

Unknown dedi ki...

resimler minacık minacık kocaman lsun başka sayfada aç diyenince canım olursa

Unknown dedi ki...

ayakkabılar o kadar güzelki canım bayıldım güzelim ayaklarında fıstık gibi gözüküyorlar ama resimler çok ufak çıkmış tıklıyom küçük küçük

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template