Hadi bakalım kolay gelsin....

Bir baktım zaman su gibi akıp geçmiş, ben neredeyse 2 yıldır bloguma yazı yazmamışım. Bu bloggerlık disiplin işi, her gün zaman ayıracaksınız, içeriğinizi , resimlerinizi hazırlayıp, bir de düzgün bir dil ile yazacaksınız... Derin mevzulara girmedeeeeen, bu yazının esas amacını söyleyeyim: yazmaya devam edeceğim, çünkü dikiş severler için çok da Türkçe kaynak yok internette maalesef...Ben bir kaç site bulup, çok da yararını gördüm... Belki dikmekten zevk aldığım kadar faydam da olur dikiş ile ilgilenenlere...Yazmaya ara verdiğim süre boyunca dikmeye devam ettim, ama başka yoğunluklarım sebebi ile dikiş kursunu bıraktım...Zaten onun sonu yok, öğrendim bu işi, bitti gibi bir durum yok...Bugün başlasam yine bir sürü şey öğreneceğim biliyorum...
Neler yaptım bu sürede başka.
Geçtiğimiz yaz Marangoni Londra' da stildanışmanlığı eğitimine gittim, 3 hafta sürdü.
Bu haftasonu ayakkabı tasarımı eğitimine başlıyorum İMA' da....
Kendim için bir kaç marka keşfettim, onlara fena tutkun oldum:)

Her gün yazamayacağımı biliyorum, yazacağım desem yalan olur...
Ama elimden geleni yapacağım:)

Sevgiler

0 Yorum:

Copyright © 2008 - Stildanismanim - is proudly powered by Blogger
Blogger Template